Our Service

GIC ทำเรื่องอุตสาหกรรมให้เป็นเรื่องง่าย
ความซับซ้อนในการเลือกผลิตภัณฑ์ที่ต้องการความเที่ยงตรงสูงอย่างอุปกรณ์ สำหรับงานอุตสาหกรรม ทำให้เราต้องมุ่งมั่นในการเรียนรู้และประยุกต์ใช้งานในรูปแบบต่างๆ เพื่อให้สามารถสนับสนุนการทำงานของลูกค้าและตอบทุกๆปัญหาของผู้ใช้งานได้

 

GIC believes that a major part of growth is service. We believe that good services generate trust, satisfaction, and loyalty of our customers toward the company. Therefore, we are thoroughly improving ourselves and implementing the best services we can to customers without any charges. These includes:
• Free technical services via telephone
• Free products delivery
• Free on-site set up and installations
• Free training sessions
• Free seminar sessions
• And many more

 

 
 

Consult

นวัตกรรมใหม่ๆ ไม่เพียงตอบสนองการทำงานในปัจจุบัน แต่ยังสามารถรองรับความต้องการในการพัฒนาในอนาคตอีกมากมาย GIC มีบุคลากรที่มีความรู้และประสบการณ์คอยให้บริการให้คำปรึกษาโดยไม่เสียค่าใช้จ่าย ทางเรายินดีนำเสนอโซลูซั่นต่างๆที่จะเป็นประโยชน์ต่องานของท่าน HOT LINE: 091-5453910 คุณอดิศักดิ์

 

Recent innovation and technologies can be troublesome for some conservative users. Therefore we provide both telephone technical support and on-site technical support for our customers. GIC Hot Line for technical problem is +6691-545-3910 (Mr. Adisak, head of technical support).